Címkék

Anniversary

2009.01.28. 01:52 iceddawn

Az a rohadt jó a blogolásban, hogy az ember több mint egy év szünet után leül, és ugyanúgy folytatja, mintha mi sem történt volna közben. 2007 novembere óta már számtalanszor felmerült bennem a gondolat, hogy posztolni kéne ide valamit. Általában egy jó koncert vagy egy király új album meghallgatása után támadt fel bennem az írói véna, de mindezidáig gyorsan kussba zavartam a szunnyadó „oroszlánt” azzal az elcsépelt frázissal: hogy ej, ráérünk arra még. Egy szóval temérdek lehetőségem és időm lett volna hülyeségeket firkálni ide az elmúlt év során, én hülye meg most fogok neki, mikor minden szempontból totál el vagyok havazva. (Na jó, szó szerint sajnos nem.) A ma éjszakai visszatérés apropóját egyébként egy szimpla videó adja, amely nem más, mint a Sear Bliss tervezett második DVD-jének trailere. Mint említettem, genyósok dolgom van mostanában, ebből kifolyólag kevesebb zenét bömböltetek, mint általában, ráadásul az utóbbi napokban a black metal kicsit háttérbe szorult a zenei palettámon egy ismeretlen death metal zenekar, a Cynic jóvoltából. Erre jön ma ez a szimpla kis kétperces előzetes, és totálisan letarol.

 

Alapvetően nem vagyok nagy koncert-DVD fan, a polcomon is csupán az első két My Dying Bride figyel, én valahogy jobban kedvelem a „youtube-on megnézek egy-két nótát” megoldást. Ez a Sear Bliss DVD viszont így két perc után is must have. Nincs szándékomban kielemezni a látottakat, csupán annyit mondanék, hogy amint a totál hangulatos résztvevők bemutatása rész után – amiről épp kezdenénk azt hinni, hogy kitölti a 2 percet – bejön a Two Worlds Collide az valami iszonyat nagy. Instant hajlóbálás!

A dolog egyetlen szépséghibája, hogy nem voltam ott ezen a jubileumi bulin, pedig előzőleg mindenképp terveztem elmenni rá. Mentségemre szóljon, hogy épp Bécsben pihentem ki az előző napi Machine Head koncert fáradalmait. S bár a DVD piszok jónak ígérkezik, mindez nem feledteti a mulasztásomat. Picsába!

Szólj hozzá!

Címkék: videó black metal

A bejegyzés trackback címe:

https://fagy.blog.hu/api/trackback/id/tr71907549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása