Címkék

Az üresség istene

2007.10.18. 15:31 iceddawn

Unalmas perceimben viszonylag gyakran szoktam böngészni a youtube-ot különféle metal videók után kutakodva. Mivel a black, death és egyéb underground műfajokban alkotó zenekarok költségvetése, éppen az underground jellegből fakadóan eléggé limitált, ezért javarészt vagy silány minőségű klippekkel "bombázzák" a rajongóikat (azt hiszem a black metal klippek minősége megérdemel majd egy postot a jövőben), vagy egyszerűen nem is bajlódnak ilyen dolgokkal, úgyhogy a legtöbb esetben be kell érnünk a koncerteken készült felvételekkel, ha kedvenc zenekarainkat akarjuk látni. Ám, hogy őszinte legyek koncertvideókat leginkább abban az esetben szoktam élvezni, ha magam is jelen voltam az adott bulin. Ebből kifolyólag nagy szívfájdalmam, hogy a külföldiekhez képest igen kis százalékban találni magyar földön rögzített videókat. Éppen ezért örültem meg annyira, mikor megtaláltam ezt a kis gyöngyszemet, amely a tavalyi szigetes Morbid Angel rááadás száma, a zseniális God of Emptiness alatt készült. Azt hiszem elég jól visszaadja a koncert hangulatát. Aki nem volt ott, csak magára vethet. (Ugye Szukumvit?)

Szólj hozzá!

Címkék: videó death metal

A bejegyzés trackback címe:

https://fagy.blog.hu/api/trackback/id/tr52200274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása