Címkék

Potens black metal

2007.11.02. 22:18 iceddawn

Mivel gmail-es e-mail címem van, szerencsére nem nagyon botlok spamekbe, a rendszer szépen kiszűri a kéretlen cuccokat. Ám mivel néhanapján egy-két fontos dolog is a szemét közé keveredik, időnként le szoktam csekkolni a spam fiókot is, nehogy valami elkallódjon. Pontosan így jártam el ma is. Gyorsan végigfutottam a sok viagrás hülyeségen, s már éppen zártam volna be a tabot, mikor a szemem megakadt az egyik levél feladójának nevén. Az egyik "Are you wanting a bigger penis?" ajánlat ugyanis egy bizonyos drud khanh-tól érkezett. Először majd lefordultam a székből, aztán öt perc torkomszakadtából történő nevetés után, feltámadt bennem az összeesküvés gyártó ösztön. Vajon csak a véletlen a műve, hogy pont most jött ez a levél, vagy a csúnya faroknagyobbító bácsik figyelik, hogy mire keresek rá a neten? (Az utóbbi időben ugyanis jópárszor írtam be a google keresőjébe a Drudkh zenekar nevét, némi infó reményében.) Akárhogy is, eztán gyakrabban fogom ellenőrizni a spamjeimet, hátha megdobna egy-két pirulával mondjuk Emper Orsi, esetleg Satyri Conrad.

Szólj hozzá!

Címkék: fun black metal

A bejegyzés trackback címe:

https://fagy.blog.hu/api/trackback/id/tr49216559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása